Aycahanim 8 nisanda verem asisi 3. Dozu vurunduk bugun banyo yaptirabilirmiyim artik saglik ocagina sormayi unuttum
Minik_Hanim Aycahanim verem asisinda 3 gun banyo yok dendigini hatırlıyorum isterseniz yarini bekleyin
Dmt-01 Aycahanim 3 gün beklemeniz gerekiyo verem aşısının yapılma şekli diğerlerinden farklı olduğu için aşı yeri enfeksiyon kapabilir ıslanınca bence bigün daha bekleyin