aliMommy Kızlar oğlumu birgün kayınvalideme bıraktım ve çocuğum bir pişik olmuş öyle böyle değil bi şekilde geçirdim ama poposında azcık bişey iz kalmış ya nasıl geçer bu
AloneMom aliMommy geçer canim çok olmuştur zor gecmistir pişik o yüzden izi kalmıştır.zamanla geciyor