Umutpasa 3 buçuk aylıkken oldu oğlum. Hastanede üroloji doktoru oldu. İlk gün biraz ağladı. Gece başını bekledik,bezini bol bağladık. Doktor karton bardağın üzerini kesin pipisine koyun bez değmesin dedi. Öyle yaptık ilk gece. Üç gün sonra rahat kucağıma aldım. Ara ara mızmızlandı. Tüm dikişlerin iyileşmesi 20 günü buldu.