Yaklaşık 2 aydır sağ memeyi almak istemiyor şuan 4 ay bi haftalığız zorla vermeye çalışıyorum kaldırıyorum tekrar yatırıyorum tersten vermeye çalışıyorum bazen alsa dahi en fazla 5dk emiyor bırakıyor kilomuz da yaşıtlarımıza göre bir tık altta ne yapmalıyım artık bilmiyorum 🥺 sağ göğsüm sola göre biraz daha sönük süt azmı acaba diye düşünüyorum ama hiç emmek istememesi beni çok yıprattı.. benim gibi bu sorunu yaşayan arkadşlar nasıl çare buldular acaba? 🙏🏻