17 aylığız çenede siğil benzeri birşey çıktı doktora gittk bi siğilin bir çeşidi dedi ellemeyin yaktırmayın dedi 2 yaşına kdr ne kdr uğraşsanız da yeniden çıkacaktır 2 yaşından sonra kendinden geçer dedi. Koca karı taktikleri denilen anne tükrüğü diye bişey duydum bir yakınım sabah kalkınca yüzünü bile yıkamadan tükrüğünü oraya sür bi süre sonra geçer dediler inanmalımıyım 🙃😃