Necla61 7 aylıkken almıştım ilk birkaç hafta ayaksız kullanmıştık. Fp’nin hemen her oyuncağı, yürüme arkadaşı vs vs vardı o zamandan daha, biraz değişik şarkılar, sesler olsun diye bondigo aldım çok da araştırarak ama oğlum ayaklandıgında fazla yüklendi sanırım bir kez düştü, masa hafif kaldı yani, o yüzden pişman oldum keşke onu da fp alsaydım diye düşünmüştüm. Tekrar ayaklarını çıkartıp öyle kullandırtmıştım. Yürüme arkadaşı daha faydalı oldu bizim için.