Nur_94 tabi tuvalete çıkıyorsunuz ama psikolojik olarak zaten hemen gelmiyor kabız olmamak çok önemli o yüzden ameliyattan sonra sürekli çorba sebze ağırlıklı beslenmeniz gerekiyor,doktor zaten kabız önlemek adına şurup veriyor,benim hemoroidim çok ağrılı değildi ama yinede ameliyat olmuştum ama ameliyattan sonra tamamen geçmedi tekrar oluştu ama acı ağrı vs olmadığı için bir sorun yaşamıyorum tromboze olmamış benimkisi sadece meme şeklinde