Benim kızım 21 aylık bendede doğumdan sonra gaz arttı sezeryanlarda bu normal sanırım .nohut ve kuru fasulye yemeye dikkat ediyorum ama iste yeşil soğan yiyince de oluyor.sabah kalkıyorum karnım şiş hemen lavaboya kaçıyorum eşimden utanıyorum rahatsizim bu konuda😔