Djdjsjsj Nasıl gidiyor süreç kilo durumu nedir benim oğlum kolik ve çok sancılı çocuk hergun maf oluyoruz Allah’ım eksikliğini göstermesin inş Ve çok kabız oluyor mama kulaniyorum ;
Mevosunannesi Djdjsjsj Maflor damlanın turuncu olanı yenidoğan ve kolik bebeklere özel diye yazıyor kusmayı önlüyor gaz sancısı olmuyor eczacıya veya bi doktora bi sorun isterseniz .
Zgr26 Djdjsjsj bizim de hep ıkınmalarımız vardı. Doktorların agzına yapısmıs kolik deyip geçiyorlar ama ben biliyordum cocugumun kolik olmadıgını. Gaz cıkarırken zorlanıyordu ve asırı gazı vardı. En son bir doktor allah razı olsun laktoz intoleransı var dedi. Laktaz içeren damla verdi mamayı çok az veriyorum onunda değiştirdim aptamil prosyneo kullanıyorum. Fark edilir düzeyde azaldı.
Bilgosunannesi Benim kızım da kolik bebek, mama +meme devam ediyoruz aptamil prosyneo kullanıyoruz bizimki de gaz çıkartırken ağlıyor kakasını gün aşırı yapıyor ama zorlanarak 😔
Djdjsjsj Bilgosunannesi canım benim oğlum 1 2 gün zor yapiyor büyük tuvaletini gliserin fitil yazdı doktor 1 kere verin dedi ondan başka hiç vermeyin dedi ama lavabosunu yapamıyor bol bol su içirmemizi istedi doktor
Bilgosunannesi Djdjsjsj evet veriyorum, annem hep mama içen çocuğun içi hararet olur su içir der ben de veriyorum az az
Neyinvarkuzum Derin282021 benm kızım sabah 6 da kalkp gece dokuza kadar uyumuyo😭 gündüz uykusu mu sahi neydi o😂
Zgr26 Derin282021 bizim de öyleydi gündüzleri. Her gün banyo yapmaya basladım uyku süresi arttı. Su bebekleri cok yoruyor deneyin isterseniz
Miraycicek Derin282021 biz 2 aylık ve gündüz uykumuz 1 saat ya da 15 dakika daha 1 hafta öncesinde 2.5 saat uyuduğunu bilirim