Kuzeyufuk Bebeği sürekli kusan anneler kervanına hoşgeldin. 😁 canım ben ne yaptıysam engellemedi. Reflü yatağı, 30 dk dik tutma , emzirirken dik pozisyona yakın emzirme hepsini denedim, gaviscon ve gastrotuss diye 2 ilaç da kullandık ama nafile . Kusacağı varda kusuyor. gazını çıkartırken de kusuyor mesela , ya da şans eseri gazını çıkartırken kusmadı diye sevinirken 5-10 saniye sonra böğk diye kusuyor . Peynir gibi su gibi fışkırır tarzda her şekilde. İnan 2,5 aylık olduk bi gram azalmadı yani kusması . Kıyafet değiştir yıka ütüle hep böyle geçiyor günlerimiz . Kusacak diye çocuğu dışarı bile çıkaramıyorum. Artık sadece geçmesini bekliyorum , kilo alımı çok şükür iyi ama kusması fena . Sende arkadaşların dediğini bi dene bakalım geçerse geçer ama geçmezse de yalnız olmadığını bil ☺️