Elaaras İyi günler herkese Bulaşık makinem Samsung markalı berbat birşeydi.. Neyse ki motoru yandı. Şimdi bütçeyi aşmadan makine almak istiyoruz. Regal, vestel (aynıymış zaten) ya da altus almayı düşünüyoruz Bunlardan birini kullanıp memnun olan var mı?
Ruhumdakimavi Elaaras Vestel kullanıyorum 2 yıldır çok memnunum hatta annemlerde aynısından aldı onlarında bir şikayeti yok
BeautifulMother1 Elaaras bizde tayinci olduğumuz icin çok pahalı olmasın diye seg aldık A101 den ve çok memnunum bence şans işi Siemens alıp da memnun kalmayan da var
Ebruesraaydin Annem yıllardır altus kullanıyor maşallah tık demedi pırıl pırıl yıkıyor. Bende beko almıştım ama hiç memnun değilim. Aslinda beklentinizin ne olduğuna da bağlı biraz temiz yıkama ise altus bayağı başarılı . büyük bütçeler ayırmaya gerek yok.
Mother_54 Elaaras altus kullanıyorum kesinlikle almayın temiz koyuyorum pis çıkıyo o kadar berbat bi makina biran önce bozulsun değişreyim diyorum