Selam anneler bebeğime iki gündür yumurta sarısı veriyordum gayette sevdi yedi ama yedikten bi süre sonra kusmalar oluyordu ara ara az bi şekilde yumurtayı da çıkarıyordu kustuğunda ama öyle çok önemsemedim çünkü arada kusmaları oluyor diye. Dün sabah yine vermiştim akşama doğru üstünü değiştirirken farkettim ki iki bacağının aynı yerlerinde kabarma var çok şaşırdım sonra dank etti yumurta sarısı alerji yapmış kusmaları da o yüzdenmiş. Ama normalde ilk verdiğim zamanda kabarmalar olması gerekmiyormuydu bide zaten ben hergün yumurta yiyorum emziriyorum da emzirirken de vücudu aynı tepkiyi vermesi gerekmiyor muydu şaştım kaldım pazartesi doktor kontrolümüz var ama önce burda sorayım başına gelen var mı diye. Yumurtaya alerjisi olması beni çok üzdü