Minikkkk Bebişlerin kilosu ne kadar gün boyu neler yapıyorsunuz nasıl aktiviteler yapıyorsunuz dişler çıktı mı emeklediler mi gelin sohbet edelim 🥰🥰
Mom0791 Minikkkk 2 alt dişimiz çıktı günlük 2 saatlıgıne oarka gıdıyoruz ek gıdayı yemıyo sadece mamayla beslenıyor daha rutın kontrole gıdemedık gunduz ıkı uyku yapıyo oyuncaklarıyla oynuyoruz bırlıkte duruöuöuz boyle
Minikkkk Minikkkk bizim 6 tane dişimiz çıktı oyuncaklarıyla oynuyor çok çabuk sıkılan bir bebeğim var emekliyor yürüme çabasında sürekli kalkmak istiyor
Mom0791 Minikkkk aynem herseyden cok cabuk sıkılıyo hıysuzlanıyo ama parkı sevıyo parkda huysuzlanmıyo
minikkoglumm Minikkkk 4alt 4üst dişimiz cıktı ek gıda ona özel yaptıklarımı yemek istemiyor dedesi bizmkilerden tattırdıgı için bizmkileri yemek istyo daha cok celişkide yasıyoruz 🤷🏻♀️ oyuncaklarıyla bende eşlik edersem oynuyor öbür türlü oyalanmıyo ama şu sıralar dha cok sinirli kızgın nedenini çözemiyorum
Ssonnay minikkoglumm Aynı biz 🤦🏻♀️ Önceleri çok güzel yerdi bu aralar ağzına alıp tükürüyor uykularımızda değişti sadece kucağımda uyuyor yatağına katınca uyanıyor umarım geçicidir😒
Taze1mom minikkoglumm ben de kendi yaptıklarımdan tattırıyorum tek fark tuz baharat atmadan ayırıyorum bir tencereye onda pişirmeye devam ediyorumm☺️
minikkoglumm Ssonnay aynen ne versem itiraz etmezdi yerdi şimdi yedirmek için uğraşıorum doydugu anda tükürüyo ve yemiyo 🤷🏻♀️ umarım derdini anlatamadıgı için sinirlidir sadece 😂
musslim_mom Minikkkk 9.5 aylık, 2 alt , 1 üst disimiz var, desteksiz kalkıyor duruyor ama yürümez, günlük 2 öğün yemek, öğle arası meyve, yoğurt yiyoruz, hava güzel olduk sıra 1 saatliğine çıkıyoruz ama 1-2 haftadır rüzgarlı, bugün de kar var baya
lazannesi Minikkkk 9 ay 21 günlük 3 aydır emekliyor şimdide tutunup kalkıyor sıralıyor ellerini bırakıp 4-5 saniye ayakta duruyor. Hiç diş yok belirti de yok 😂 altını açmak üstünü değişmek işkence artık asla durmuyor. En sevdiği şey dışarı çıkmak hiç bişey yapamasak balkona çıkarız 😂 hep çok haraketli ve çabuk sıkılıyor.. gece de mama yemesine rağmen defalarca uyanıyor önceden böyle değildi acıkınca kalkardı şimdi noldu anlamadım. Ha bi de garip bir şekilde hâlâ gazı var 🤦🤦