Ynrcyln08 Kızım 4aylık 3 günlük bugün sabaha karşı 4.30da emdi 6da geri emmesi lazımken saatt 9.30da emdi aç olduğunu biliyorum ama emmedi uyudu ki meme reddimiz geçti
Durukusunannesii Ynrcyln08 4 bucukta emmiş Bidaha 1 buçuk saat snra neden emmesi gerekiyorki onu anlamadm ?
Ynrcyln08 Durukusunannesii doğduğundan itibaren öyle alıştırdım. ondan bu bebek tuvaletini yapıyor kusuyor geri karnı acıkıyor.