Ben griptim dikkat ediyordum ona da bulaşmasin diye elime emzirme dışında almiyordum ama yine bulaştı daha 2 ay 10 günlük aşı olmuştuk zaten atesi var buna öksürük de eklendi 😢 sık sık emziriyorum ne yapmam lazim ates düşürücü dışında ilaç verilmiyor ve bugün aşı yapali 3.gun hala atesi var 38 gecmio