Busee04 Ben gelin mevlidimde yasinle tesbih dağıttım. Sonra çoğu insan sizin dağıttığınız kitabı okuyorum dedi çok mutlu oldum. Ama küçük boyutlardan değilde biraz büyük boyutlu olandan alın yaşlılar falanda daha iyi okuyor😊 oğlumun bebek mevlidindede küçük kuranı kerim dağıttım ipliydi, arabaya kapı arkasına bebeğinin beşiğine koyan çok gördüm mutlu oldum yine 😊 tercih sizin tabiki. Gayet okunuyor yani öyle şeyler neden okunmasın ki