bernakoc yenidoğan olduğu için öyle. 3-4 ay yoğun anne kokusu ister, göğsünü hem koklar hem emer hem de kalp atışını dinleyip rahatlar. Kendinizin dımdızlak bir şekilde Jüpitere bırakıldığınızı düşünün 😊 Yeni doğmuş bir bebeğin de ilk 3-4 aylık alışma evresinde hissiyatı öyle işte. O yüzden en güvenli huzurlu bulduğu yeri istiyor.
Büyük oğlumu 6 ay kucağımda taşıdım 7-24, çoğunlukla sling kullandım. Emzik meme reddi yapmıştı.O konuda dikkatli olun. Emzik “asla” demiyorum, red yapmayan bebekler de var.Sadece aklınızda olsun.