8 aylık oglum dogdugu gunden berı emzık kullanıyor dun vermedm hıc artık bıraktırma ıstedm bıldıgınız bagımlısıydı agzından çıkmıyordu yemek yerken 1 kasık corba veriyorsam ardına hemen emzık alırdı gece agzından dusunce uyanırdı uyuturken elıyke agzından cıkarıp emzıkle oyun yapardı bu durum beni yormaya basladı bebeklgıde bıttı dedım bıraktırdm ve sasırdıgım durum şu oldu hıc istemedi uykuya daha rahat gectı aglaması olmadı hatta emzıksız cok gyzel uyudu 2 saat uyuyosa saga sola donmedn uyudu gece ama 4 bucukdan sonra ara ara saga sola dönüp agladı baya gozu kapalı sekılde acaba emzık yuzunden mı dişlerdenmı bılemedm oysaki gun ıcınde hıc yapmadı bunu emzık emerken de cok saga sola dönerdi agzından düşünce hemen uyanırdı ama boyle içli ve uzun aglamazdı