Biz de onbeş ekim doğumluyuz 💃🏼💃🏼💃🏼 Ben oğluma tattırmaya başladım 180 gün olmadan.Yumurta sarısı vs her şeyden parmağımın ucu ile tattırdım.Elma ve muzu cam rendede rendeleyip içine azıcık yoğurt koyup bir iki damla da portakal sıkıp veriyorum yiyor.Ben bir çay kaşığı pekmez ile limonu damlatıp da veriyorum.