Benim bebek üç buçuk aylık ben kundak yapıyorum hala yoksa elleri kollarından ne uyuyor ne uyutuyor , acaba dgrumu yapıyorum bilmiyorum ki müddet daha yapmayı düşünüyorum , bu arada kundak yapan annelerden fikir almak istiyorum hazr kundaklar var aranzda onlardan kullanan varmı ve memnun kalan