Selam sevgili anneler izindeyiz ve sanırım üşüttük belirtiler covidle aynı olduğu için tedirginim burun akıntısı boğaz ağrısı var evde karantinaya aldık kendimizi . Virüs olmasına ihtimal vermiyorum ben 3 gün oldu koku tat alma da sıkıntı yok sorum şu emziriyorum grip bebeğe geçer mi iki gün sonra iyi olmazsak test vereceğiz eğer covidse emziren annelere ne yapıyorlar?