kuzey14 Günaydın kızlar bebeğim 19 aylık grip oldu, 3 defa bronşiolit geçirdi, hava aldık.Boğazlari balgam dolu surekli burnunu aciyorum, balgamini nasil söktürebilirim, bi tavsiyeniz var mi?
kubosunatlasi kuzey14 doktorunuza gidin bize bi şurup vermişti çok işe yaradı birde mustelanın doğal içerikli viks kremi var öğlen ve akşam uykularında ayağına sürdüm 2 güne kadar geçti
Melisa_c kuzey14 benim bebeğimde boğazında sadece balgam vardı bitkisel bir balgam söktürücü şurup almıştık baya etkili olmuştu canım tavsiye ederim
kuzey14 kubosunatlasi teşekkür ederim, şurubun adi neydi merak ettim , kafama göre kullanmam merak etmeyin meraktan soruyorum
kubosunatlasi kuzey14 tabiki hemen resimlerini atıyorum ama en iyi gelen mustelaydı şuruptan önce mutlaka onu alın hemen faydasını göreceksiniz emin olun