Merhaba anneler🙋🏻♀️ bebeğim 7 aylık ek gıda serüvenimiz devam ediyor 🥰 eşim dün Milupa meyve püresi almış (şeftali elma) bundanda verelim diyor fakat ben verme taraftarı olmadım çünkü kitapta bu meyve pürelerini yapıldığı anda tüketilmesi gerektiğini okumuştum eşimde öyle olsa satmazlar diyor kararsız kaldım aranızda Milupa meyve püresi kullanan varmı diye sormak istedim.