Melek200121 tosbilitostos kızım 60 cc civarı içiyordu. Bebekten bebeğe değişir tabi bu. Siz 70-80 ilk hazırlayıp bi deneyebilirsiniz.Doyduğunda kendi bırakır zaten. Doymazsa da huzursuzlanır ağlar. Ordan anlarsınız.
tosbilitostos Halehazalatila doğru canım ama genel bi karar veremedim nettende baktım her yer farklı diyoda başına gelip şu kadar verdim diyen olur mu diye düşündüm saolasın🥰
Halehazalatila tosbilitostos ben 1 aylık olduğunda 110 cc bermeye başladım içtiği için veriyordum ama çok oluyor bence dr da danışmakta fayda var bebekten bebeğe değişir benm kızım prematüre doğdu
1mom04 1mom04 baya sağ çıkar çünkü sınava git gir gel baya sürer küçük bebekler çabuk acıkır yerinde olsam sütüm varsa 200 Ml falan çıkarırım 60 ml olarak bölerim dolaba koyarım annen 60 ml çıkarsın ısıtsın doymazsa yine çıkarır
1mom04 tosbilitostos direk cezbede koyup ısıtmayın süt çöpe gider benmari usulü ısıtın yani biberona koyun soğuk sütü bir kaba sıcak su koyun biberonu işine koyun ısınır süt çok sıcak olmasın bileğin iç yüzü ile ısı kontrolü yapın bilirsiniz zaten
1mom04 tosbilitostos üç dört paket süt saklama poşetlerine koy 60-70 Ml rahat eder kafan çocuk acıktı mı falan demezsin sınavında 🤗