Bebegim 6 aylik ve son 2 aydir geceleri ¾ saatte bir uyanıp acıktığı için ağlama krizleri geçiriyor asla sakinleşmiyor çok sesli bağırıp ağlıyor ta ki biberonunu bitirene kadar anca ozaman mutlu ve sakinleşiyor ama her gece birden başlar bu ağlama krizleri şaşırdım kaldım neden böyle bilmiyorum doktor gece beslenmesini kes dedi azaltmayı denedim başka türlü teselli etmeye çalıştık ama banamısın demiyor iki aydır hiç bir işe yaramadı beslenmeyi kesme çabalarını bıraktım seyreldi tabi eskiden saat başı süt isterdi şimdi yine 3-4 saat aralıklı buna şükür tabi ama ağlaması beni endişelendiriyor bu konuda yardımcı olabiliecek arkadaşlar varmı acaba ?