Kızlar Allah askına mantık felan kalmadı bende. Hergün burda birsüürü atak postu görürdüm ve derdimki yok yaaaa amaaan felan. 3 ay 24 günlüğüz resmen huyu suyu herbıseyı degıstı. Saat bası kalkıyor saat bası. Aglayarak uyanıyorı uyumuyor mızmız huysuz. Ya bu sürec gecermı geçmezse eğer insan cidden kafayı yer. Yemın ederim uykusuzlukdan basım agrıyor artık. Geçiyor deeeeyiiiinn