Kizlar merhaba şuan bebegim 10 aylik ilk bebekliginden beri dilinin ucu hep dışarda ara ara komple içeriye sokuyor. Tahlil doktor kontrolunde bisey cikmadi doktor bi sıkıntı yok diyor. İçim rahat ama sürekli herkesin dalga geçer gibi tavırlarindan cok sıkıldım. Bu durumu yaşayan var mi? Yaşayip şu ayda düzeldi diyebilecek