batununannesi Ben de yaşadım doğumdan sonra, hem el tırnağınmda hem de ayak tırnağımda oldu. Çok kötüydü bir yandan minicik bebek bir yandan onların acısı 🤦♀️ Aile hekimim bir merhem verdi geçti bi iki güne o kadar iyi geldi ki çok dua ettim. Siz de eczacınıza danışıp bir deneyin isterseniz. (Fucidin pomad)