Merhabalar ben 5 ay önce doğuma covit pozitif olarak girdim emziriyordum ilaç kullanmadım ama C vitamini d vitamini ve ağırlıklı olarak sıvı besleniyordum . Oğluma geçmedi fakat dikkatli davrandik evde çift maske taktık eşim ve ben yatarken bile . Emzirmeyi kesmeyin bol bol beslenin ve bebeğinizi besleyin . Hastalık sürecinde sadece covit değil , her hangi bir hastalıkta sütünüz antikorlu üretiliyor ve bebeğinizi koruyor . Bir an önce atlatmanızı temenni ediyorum , sağlıklı günler siz ve ailenize 🙏