Meehaba tecrübeli anneler , ilk adım ayakkabısı olarak pahalı bişey almadım e bebek de satilanlardan aldım bez gibi olanlardan ama şuan ayakkabı almak istiyorum tamamen yürümeye başladı. Araştırdım .vicco , adidas, nice , kararsız kaldım başka iyi bı marka da olabilir yada sizin tercihiniz ne oldu ? Numarasını seçerken bir numara büyük mü aldınız nasıl seçtiniz. Şimdiden çok teşekkür ederim 😊