dndgl-7 Bebeğim 4 buçuk aylık 1 haftadır kafasını kaşıyor kendini uyandırıyor ağlıyor. Bebe yağı sürdük olmadı zeytin yağı sürdük olmadı nasıl geçecek bu Konak kepek gibi kaldı kafasında napıcam bilmiyorum ne zaman geçer bu ?
Mammamiya dndgl-7 biz bebek yağı sürüp taradık dokununca çıkan konaklar vardı eşimle temizledik zorlamadan çok az kaldı
Gzde07 dndgl-7 mustelanın Konak önleyici şampuanı iyi geliyor diye duymuştum canım biz yaşamadık şükür
Zehrasenleer dndgl-7 zwytinyağo sürüp konak taragıyla duştan önce ve sonra iyice acıtmadan taradım düzeldi
dndgl-7 Mammamiya bu böyle döküntü gibi değil kepek gibi sürüp tarıyoruz dökülüyor gibi oluyo kuruyunca tekrar başa dönüyor sadece kafasının üstünde var
Mutlubebis dndgl-7 önce çok ufak bir bölümde deneyin emin olun bizde sorun olmadı. Karbonatı az suyla karıştırdık sürülebilecek bir kıvama getirdik. İlk gün ne olur ne olmaz diye sürüp 3 dk beklettim. Sonra bebeğimi yıkayıp ince cep tarağıyla hafifçe taradım konaklı yerleri. Sonraki iki gün 5-6 dk bekletip yıkadım ve bitti zaten üç günde.
Mammamiya dndgl-7 asla karbonat hele ki zeytinyağı sürmeyin biz zeytinyağı denedik arttı . Bizimkinde de sadece kafasında vardı bebeyağı tek çözüm bizim kafasına komple yayılmıştı
Zehrasenleer dndgl-7 sürekli tekrarla her banyoya girmeden once zeytinyagı yumuşatsın tara terse dogru sonra duştaykende şanpuanla tekrar tara duştan sonrada tara öyle öyle gecer insallah
littlemomylife dndgl-7 bizde de oldu canım zeytinyağı sürüp taradım ve bunu yarım saat boyunca yaptım be mustelanın şampuanını kullanmaya başladık asla konak yapmıyor ve önlüyor da öneririm
memonunannesi dndgl-7 benim 1 aylık oğlumda da var. Hindistan cevizi yağı sürüp 20 dakika bekliyorum ardından chicco’nun ince uçlu tarağıyla tarıyorum. Minik minik çıkıyor.
Bilgetuna dndgl-7 karbonatlı su ile güzelce sil sonradan ince tarakla tara durula ardından zeytinyağı sür beklet yarım saat o esnada tara duşa girince de köpükle ve tara hallolur . Ben bu şekild evir günde yoketmiştim
Actombo Bir fincan zeytin yağına yarım tatlı kaşığı karbonat koyup güzelce karıştırıp konak olan yerlere sürüp iyice masaj yapıyorum. Birazda bekliyor tabi. yıkıyorum. Daha sonra tarak ile tarıyorum . 2 gündür yapıyorum düzeldi. Bu arada doktor tarifidir.
pellini zeytinyağı ve karbonatı karıştır sür 15 dk beklesin sonra çok sık fırçayla tara konakları hepsi kalkıcak sonra yıka bebeğini kafası tertemiz oluyor .
Karhaf dndgl-7 biz mustela konak giderici şampuanı aldım ilk basta duşa girmeden önce o şampuanı çok az bebisin kafasını sür arkaya doğru tara biraz hafiflesin konağı sonra üstüne duşa sok güzelce yıka ben 2ayliga kadar çok uğraştım en sonunda müstela şampuanı da fayda gördüm
Organikumos dndgl-7 biobaby dermatolojik bir şampuanı var konağa birebir ablamda bebeğinde hemen geçirdiğini söyledi arkadaşımda yorumlarına bakarak almıştım ikisine de çok memnun kaldılar. https://ty.gl/biqt0nifb Bak bu ürün canım.