Zafsim0801 Sütünüz geliyorken mama olayına aman diyim yaklaşmayın, süt bir arz talep meselesi, siz emzirdikçe sağdıkça artacak sütünüz, ne kadar çok emzirir sağarsanız beyninize süt üret sinyali o kadar çok gidecek ve sütünüz artacaktır. Siz beslenmenizi ihmal etmeyin bolca su için, öyle baklavalar tatlılar değil su süt yapar. Bebeğinizin doyduğunu en iyi siz bilirsiniz, daha çok küçük, gün geçtikçe daha iyi anlayacaksınız ihtiyaçlarını bebeğinizin. 4-5 çiş kaka yapıyorsa doyuyordur bebeğiniz. İlk zamanlar gürültülü kaka yapabiliyorlar benim oğlum hala gürültülü yapıyor. 2.5 aylık benimde oğlum. ince bağırsaklarının alışma süreci demişti doktor bize. Bigaia gibi bağırsak florasını düzenleyici damlalar verecektir doktor. Ayrıca size tavsiyem sağlık ocağına değil bir çocuk doktoruna danışın👍🏻 Bebeğinizi sağlıkla büyütün 🐣