Kuzeybey2209 Maşallah 🌼 ne güzel bayağı tadım yapmışsınız.
Bizde bu gün öğlen yoğurt ile başlayacaz inşallah çok stresliyim 🤦♀️
Öncelikle sebzeleri nasıl verdiniz? Haşlayıp mı? Buharda mı? Çatal ile mi ezdiniz
Meyve olarak muz onu da şu bahsedilen mevye süzgeçi aparatı var onun ile mi verdiniz.
Labneyi 🙄 neden verdiniz hiç duymamıştım.
Bebeğiniz kabız oldu mu? Zeytinyağ eklediniz mi
Herhangi bir alerji yaşadınız mı?
Teşekkür ediyorum şimdiden 🙋♀️