Benim bebeğimde mama içmiyordu 4 aylık suan. Biberon lansinoh yeni doğan biberondu. Akışı az diye 6+ biberon başlığıyla denedim onu da almadı 9-18 ay biberon başlığıyla denedim aldı hemen sizde deneyin mutlaka bide hep mamayı baya ılık hazırlıyordum en son hafif ılığın sıcağı hazırladım içti farklı sekillerde deneyin bide içine azıcık muz atıp denemiştim onuda içti