AselG merhaba benim bebeğimi doktorum kivi ile çekti şuan 5 aylık ve nerdeyse 3.5 aylık olana kadar kafasında şişlik vardı, orası yamuk gibi duruyodu kafasının. Bebeğimin kendi doktoruna sorduğumda, bıngıldağının kafa tam anlamıyla düzelmeden kapanmayacağını endişelenmemem gerektiğini söyledi. Gerçektende bıngıldak kapanmaya yakın kafa kendi şeklini aldı, gayet normal şuan🙃