Merhabalar bi postta acmistim safra kesesi ameliyati olmustum esimin teyzesi korona olmustu bize geldiginde henüz bilmiyoduk kuzeni ben hastaneye yattigim gun bizde kalmis ve gorumcemin testi pozitif çıktı bu gece.. ve kaynanamla benim ayni sıkıntılarımız var vucud agrisi asiri halsizlik bas donmesi usume gibi ben ameliyatli oldugum icin herseyi yiyip icemiyorum sizce neler yapabilirim 4 aylik bebegim var 2 ay emdi 2 aydir mamayla besleniyo inanin o kadar cok bitkinim ki heryerim agriyo klimali odadan ciktigim an sitma tutuyo sabah gidip test yaptiricam bende ufakta olsaa tavsiyelerinize ihtiyacim var simdiden teşekkür ederim 🙏