Kızlar daha önce chicconun comfort emzigini kullanıyordum 10 gün sonra 6 aylık olacağız diye aventin ultra air emzigini aldım çok büyük geldi bebeğim kesinlikle almıyor midesi bulanıyor eski emzigini kullanıyoruz alışır mi acaba yoksa yenimi alayım banada büyük geldi ağzıma alıyorum çok eğreti duruyor anlamadım böylemi olması gerek