Merhaba benegim 2aylik son gunlerde yasadigimiz sikintilari anlatayim ilk bebegim ve ne yapacagimi ne dusunecegimi sasirmis durumdayim..oncelikle idrarinda cis kokusu geliyor dikkat cekecek derecede sanki cis yigunluga azaldi yani bezini acarken dusunuyrm simdi doldurmustur diye bi bakiyorum azcik var sonra aglamasi ve huysuzlugu artti sanki mutsuz gibi beslenme duseni degisti gunduzleri uykusu degisti gece zaten asla beslenmek istemiyor iki aylik bebek iki uc saatte 30-40cc mama icer mi cok az yenidogan gibi sanki..nette arastirdim biraz tum bu belirtiler idraryolu enfeksiyknu isaret ediyor..pazartesi doktorna goturecegm ama once burdada anlatmak istedm belki ayni seyleri yasayan birileri vardir..simdiden i kadar uzuluyrm ki ya enfeksiyonaa ve ben bunu gec farkettiysem bebegim aci cektiyse diye😢