fatmanurefesenkul Kızlar park yatak icin icine konulan hangi yatak markasını öneriyorsunuz ve yaylı mi olması daha iyi yoksa ince olması mı ? Kullananlar lütfen düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim 😌
Unknown fatmanurefesenkul Üst kademe için ince iyiydi yalnız alta geçince sıkıntı oldu. Üst kademede yaylıda çok mu yüksek olur bilemedim. Kullanan vardır mutlaka. Yataştı bizim yatak. 🐣
Arasannesi fatmanurefesenkul yaylıları önermediler ince olanlardan aldık. Yatagımız kraft ve yataşın kraft için üretimi pamuklu yatağını kullanıyoruz