Aysses Kaç çıktı hemoglabin? Benim oğlumun kanı 1 buçuk aylıkken 9 du.Normalde görünmediğimiz tahlili isteyen doktor inanılmaz korkuttu bizi acilen araştırmaya sevketti o akşamı asla unutamam ömrümü aldı uyuz herif.👺
Daha sonra kendi doktorumuza göründük içimizi rahatlattı ferrum verdi.Ama ben bir türlü tatmin olmadım bir kaç doktor değiştirdim en iyilerini buldum gittik ve hepside anormal bir durum olmadığını söyledi.Hatta 5. ay kontrolümüzde özellikle kan sayımı istedim doktor için rahat etsin diye istiyorum dedi ve 12,8 e yükseldiğini gördük şükür🥰
Boşuna kendimi yıpratmışım.İşin ehli doktor çok önemli çok..Detaylı anlattım ki üzülmeyin.Ama önleminizi alın.Demir eksikliği bebeğin gelişim sürecinde hafife alınmamalı takviye almalı.