Asafmomm Çok zorlanıyorum gerçekten.Açar çekmeceleri salona taşır içindekileri,baktı olmaz alır gider dolaba atar.Karıştırsın o problem değil ama uyurken de üstümde uyuduğu için gece uykusuna geçene kadar toplayamıyorum.Resmen üstünden atlaya atlaya gidiyoruz çoğu zaman..ve hep bacağımda.Anne gel anne gel.Suyla oynamayı çok seviyor ama.Eğer seviyorsa deneyebilirsin.Oyuncak yıkıyoruz,bulaşık yıkıyoruz yetmiyor bebek yıkıyoruz.Üstü başı ıslanıyor zıbına varana kadar ama olsun en azından oyalanıyor biraz da olsa.Kitapları var,mesela kitaptaki çocuğun gözüne bişeyler çizip ay gözü yandı diyip başlıyorum anlatmaya,dinliyor kendi de anlatıyor eğer kitaba ilgisi varsa.Kendim çocuk kitabı yazıcak kadar hikaye ürettim 😃 büyük koltuk minderleri var,onları yere atıp çılgınlar gibi atlıyoruz.Saklambaç,kovalamaca onları oynuyoruz.Hep pata küte şeyler aklıma gelenler bunlar şuan