37 yaşında 3.çocuğuma ramazan ayında hamile kaldığımı öğrendim.çok şükür orucumu tuttum. Yine geçen sene bebeğim 3 aylıkken ramazan orucumu tuttum ve emzirdim sütüm azalmadı. Bu sene ise 14 aylıkken tutmayı düşünüyorum inşallah Rabbim yardım eder. Zaten herkes tutup tutamayacağını bilir hisseder Allah hepimize yardımcı olur inşallah