Kızlar merhaba oğlum 4 ay 22 günlük ek gıdaya erkenmi bilmiyorum tecrübeli annelerden bilgilenmek istiyorum biz yemek yerken bize bakıyor ama öyle böyle bakmak değil yiyemiyoruz öyle bakınca 😅1 haftadır da kucağımda oturuyor bazen bende bişeyler atıştırmış oluyorum veya su içiyorum elini bardağıma atıyor ağzıma kaşığı götürdüğümde oda ağzını açıyo 😂😍 ya belki artık refleks olarak el atıyo herşeye ondandır dicem ama ağzını da açıyo acaba ek gıdaya geçmelimiyim hazır mı nasıl anlicam siz nasıl yaptınız 🥰