Giray Hanımlar sadece alerji mamasıyla beslenen bebeklerinz varmı benim sütüm çok çok az emmiyor sagıyorum çok az çıkıyot mama veriyorum normal mamayla alerji mamanın arasında ne fark var vitamin kalsiyum açısından
atopiklininannesi Giray valla farklarını çok bilmiyorum mecbur olduğumuz için araştırsam da bi şey değişmeyecekti yine kullanacaktım ama doktorumuz gayet iyi bir mama demişti
Matruyoska Giray ya ben de kızımın alerjisi olduğundan şüpheleniyorum. Belirtileri neydi sizde nasıl ortaya çıktı acaba?
Emir123ali atopiklininannesi bizimkide 11 aylık hala kullanıyoruz mecburen keşke alerjimiz bitsede bitsede bizde normal mamalara dönebilsek 🤲🤲
Giray atopiklininannesi bende onu kullanıyorum kendi sütüm baya az sağlamıyor bebegimde emmiyor ondan dün diyetimi bozdum vicdan azabı duyuyorum ama napim
atopiklininannesi Emir123ali ben de sürekli böyle söylüyorum kızım 4 aylık 6. Ayında ek gıdaya nasıl gececem onu düşünüyorum
Emir123ali Matruyoska yüzde kızarma vücudunda kızarıklık egzama tarzı gaz köpüklü kaka mukuslu kanlı kaka kafada döküntü eklem yerlerinde kızarıklık pişik tarzı
Giray Matruyoska çok kusuyodu doktor ilk normal dedi fışkırır tarzda kusuyordu doktorları anlamkta zor sonra çok huysuzdu herşeye aglıyodu hele yanından gidiyim sonra kakada kan gördüm mukusta vardı belki mukus hep vardı ama çok anlamadım yüzünde kuruluk konak sonradan fark ettigim
atopiklininannesi Giray elinde olmayan bi şey için vicdan azabı duyma elinde olsa zaten bebeğin için en iyisini yaparsın
Matruyoska Giray bizde kusma yok kızarıklık yok kakada kan görmedim ama aşırı ağlıyor huzursuz hep acaba mi dedim sorguladım alerjik bir durum mu var. Hala da çözemedim