Kızlar kendi arabamizda hiç böyle seyler olmamıştı tabi en son 11 aylıkken felan bindi tamirde bayadir arabamız o yüzden bir kere amcamizin arabasini aldık kızım kustu hatta araba tutacağını düşünmediğim için usuttu sanmıştım sonra birdaha hastane durumumuz olmuştu eşim arkadasindan aldı ondada daha 15 dk olmuştu yola çıkalı yine kustu minibuse binmek zorunda kaldım bir kere ondada kustu birde aşırı bir kusma normal kusmada değil zibinina kadar sırılsıklam oluyor benim üstüm etraf vs batıyor öyle fazla annem artık çalışıyor çalışmasa bile 1 yaş sendromu gibi benden ayrilamiyor kesinlikle kimse basedemiyorr mesela 22snde randevum var doktor eşim çalışıyor nasıl gidicem napicam diye düşünüyorum kimseye bırakamam durmaz gideceğim hastane minibüsle 1 saatt onuda alsam kusacak hadi onu geçtim bu hep böyle mi gidecek ben bir yere gidemeyecek miyim bugün dayimlara gitmek zorunda kaldım kızımla 15 dklik mesafa gidene kadar dua ettim takside kusma nolur diye poşet açıyorum ama daha küçük hareket ediyor kusarken napicam ben yaaaaa 😭😭😭😭