Bugün eşim işten geldi Yemek yedik sofrayı toplarken kızımla takıldılar sonra eşim banyo yaptı ve mutfağa gitti telefonuna bakınıyorfu ben de kızımı o sırada uyutmaya çalışıyordum uyumayınca biz de eşimin yanına gittik ve kızım eşimi görünce bir ağlamaya başladı durduramıyorum nefesi kesilicekti birşey olucak diye korktum sonra sakinleşince heralde uyku havliyle yaptı dedik eşim geldi yanımıza yine aynı şekilde kıpkırmızı oldu kıyameti kopardı sonra zor mor uyuttum. Ne oldu anlamadık işten geldiğinde saçları dağınıktı banyodan sonra taradı o yüzden mi yabancıladı diyeceğim ama eşim hergün banyo yapar işi gereği çok tozlanıyor saçları ve hergün de tarar . Çok korkuyorum acaba bu şekilde mi devam edecek. Eşimin abisi var onu görünce zaten sürekli ağlıyor acaba eşimi bir an ona mı benzetti diye düşündüm ama hergün gördüğü babası ne oldu anlamadım bol bol okudum uyuttum kızım 5 buçuk aylık bu arada