Merhaba 26 aylık kızımın neredeyse 18 aylıktan itibaren dişlerinde yavaş yavaş fazlalaşan siyah lekeler oluştu. Önceleri üst ön dişlerinin arkasında vardı ben fırçalayınca geçer diye telaş etmedim daha sonra yine üst ve alt sadece ön dişlerinin hem ön hem de arkasında nokta nokta siyah lekeler çoğaldı. 2 yaş diş kontrolüne götürdüğümüzde bunların çürük olmadığı ve 4 yaştan itibaren temizlenebileceği söylendi ama içim rahat etmedi.
Sizlerde de böyle bir durum söz konusu mu?
Not: akşamları yatmadan önce dişlerimizi detaylı fırçalıyoruz 😊