Buseilgnn Leylaozlgl evin soğukluğu a bğlı canım benim evim sıcak o yüzden kısa kollu zıbın üzerinde de penye kazak
Hilalkaradeli Leylaozlgl elleri ve ayakları soğuk olur o normal bende ev 24-25 derece ama altına 2 pijama üstüne uzun kollu zıbın ve pijama üstü giydiriyordum bi tane çorap zaten yeni doğan genelde alt pijama ayaklı oluyor 2 kat çorap gibi oluyor
Buseilgnn Leylaozlgl beniöli de öyleydi kuzum 2 tane çorap ve pima çoraplı oluyor ya yani toplamda 3 tane 1 tane kısakollu zıbın 1 tane penye kazak 1 de pijama çok aklında kalırsa yelek de giydir kuzum