Kızlar aklıma takıldı bebeğim gece huzursuzlanıyor kendini sıkıyor Ikınıyor diye post açmıştım acaba idrar yolu enfeksiyonu belirtisi olabilir mi alttan gazını çıkarıyor çıkaramadigi zaman sıkıntıya giriyor özel bölgesini ıslak mendille temizliyorum acaba yanlış mi yapıyorum ıslak mendil zararli mi gündüz huzurluk yok sadece gece