AloneMom Agma17 cektirmedim ama cekilebiliyor diye biliyorum.sutu sagip dökerek.ben bebeğim 4 aylıkken apandisit ameliyatı olmuştum narkoz alarak haliyle.bana verildiyse diste çekiliyordur.9 saat sonra sagip dökmüştüm sonra emzirmeye devam etmiştim.yine siz kendi doktorunuza danışın.gecmis olsun 🙏🏻
_mercanligunler Agma17 17 aylıktı, kök dişimi çektirdim, sıkıntı olmadı doktor da emzirebilirsin dedi herhangi bi ağrı kesici almadım ama parol harici ☺
Agma17 yeymnmmm0 geçmiş olsun bebeğiniz kaç aylıktı kaç saat sonra emzirdiniz antibiyotik hangisini kullandınız
Mom0911 Agma17 bebeğim 15aylık , şuan çeken yeri ağrıyor , biraz şişmiş gibi duruyor sanki(azı diş) 😢şimdi de 20lik dişi çekmek lazım diyor , yine çektirmem lazım 1tane 20lik dişimi . Of bıktım ya dişler çok sıkıntı oldu
yeymnmmm0 Agma17 antibiyotik kullanmadim emzirebilirsin hemen dedi dr. 11 aydikti galiba. cektirdigim dislerden biri gomuluydu dikisli falan oldu baya zorlandim. hatta tekrar hamileymişim farkinda degilmişim o ara
YABANGULUM Agma17 merhaba, ben dolgu yaptırdım bir ay önce bebeğim 22 aylıktı doktor emzirebilirsin dedi emzirdim.